No niin Antin pappaloma loppui ja eilen oli mun vuoro, tosin pidän vapaata ke-pe puol päivää. Eilen hiukan pelotti jättää tytöt kahdetaan mutta kun aamuhulivilit oli ohi simahti Pimu sohvaan ja Wilma koppaansa ja minä pääsin töihin jo 7.30. Kotona olin taas jo kahdentoista aikaan eikä siellä taidettu edes huomata että olin ollut pois :)

Wilman ruokahalu oli hyvä, ja sitten leikittiinkin ulkona tunnin verran, maattiin viltin päällä ja kölleteltiin auringossa, paitsi Pimu, joka sai luun, makasi kaivon takana varjossa tuhoamassa luutaan. Niin ja piti kyllä Wilman kaukana hänen aarteestaan. Iltapäivällä otettiin myös parin tunnin päiväunet, Wilma kainalossa ja Pimu jalkojen välissä, koita siinä nyt sitten edes kääntää kylkeä...

Ennen mun juoksu harjoituksia Naantalissa käytiin pikaisesti Papinsaaressa. Kyllä siinä on näky kun Wilma ja Gaala seisoo vierekkäin! Illalla käytiin vielä Pimun kanssa Ruskan luona leikkimässä, ja nyt rupesi taas vahtia riittämään bestiksien touhuun.

Loppu viikko pitäisikin pyhittää Pimun kanssa näyttelyyn harjoittelulla, sunnuntaina olisi meidän kehäpäivä...saas nähdä onko kesä kasvattanut Pimua, kyllä ainakin tämän katsojan silmissä!